Het is een stokpaardje bij Compagnonne: er is een nieuwe kijk op marketing nodig!
Marketing en sales, ze vormen de backbone van jouw bedrijf. Ze maken jouw onderneming. En ze zijn dus belangrijk.
Maar veel ondernemers lopen hier ook radicaal op vast. Ik begeleid je doorheen dit e-book om terug verliefd te worden op marketing, zodat je voelt dat goeie marketing alles met innovatie, creativiteit en kwaliteit te maken heeft.
Safe is risky & risky is safe. De nieuwe marketing is best opvallend, gedurfd, origineel (en daardoor ook vaak verrassend betaalbaar). Ik neem je bij de hand in het nieuwe marketingland!
(ik beloof dat het jou véél meer gaat opbrengen)
e-book: ontsnappen aan saaie marketing
Maar Nele, wat ga je mij dan leren?
De oude vorm van marketing is dood, maar wat werkt dan wel nog? De nieuwe vorm van marketing leren beheersen is in mijn ogen een broodnodige skill als ondernemer. Ik deel in dit ebook graag mijn visie in essentie!
Ontsnappen aan saaie marketing, hoe doe je dat dan?
waarom is de oude marketing dood? we duiken erin!
hoe kan durfmarketing jouw redding zijn?
hoe werk je met een opwarmfunnel?
de kracht van strategisch geven
de basis van een goed marketingplan
en mijn favoriete go-to-market strategie (hoe versnel je je groei) + succesfactoren!
Dit ebook was voorheen losstaand niet te koop, maar aangezien ik dacht dat je hiermee al een fikse voorsprong kon nemen, wilde ik het voor het eerst wél graag ter beschikking stellen. Feel like?
Wat denk je?
Ben jij ook op zoek naar nieuwe, innoverende marketing?
Dit e-book geeft mijn visie weer op de nieuwe marketing, die wél nog werkt en stilaan de wereld verovert. Die origineel is, haalbaar én ook nog verrassend goedkoop.
Enjoy!