Soms heb je het gevoel: er scheelt iets aan mijn aanbod, er is precies weinig enthousiasme of animo voor? We have your back!

Ik zie teveel ondernemers een aanbod samenstellen op basis van eigen gevoel. En dan jarenlang kabbelen met veel verdriet en het altijd terugkerende gevoel: wat doe ik verkeerd?

Een onweerstaanbaar aanbod, dat verkoopt als zoete broodjes, dat stel je niet samen op basis van gevoel. Dat ga je best zorgvuldig craften. Ik neem je in dit ebook mee op pad, praktisch en vol oefeningen.

Meteen één van de geheimen achter dat bloeiende bedrijf.

(ik beloof dat ze jou véél meer gaat opbrengen)

e-book: een onweerstaanbaar aanbod

Maar Nele, wat ga je mij dan leren?

Een onweerstaanbaar aanbod, dat doet wat het moet: verkopen. En liever nog: zot goed verkopen! En laat ‘verkopen’ nu één van de thema’s zijn die ik uitgebreid heb kunnen verkennen tijdens mijn 15 jaren als serieel ondernemer.

Hoe stellen we dat samen? Ik neem je mee langs volgende oefeningen:

  • eerst duiken we in de vraag: wat is dat eigenlijk, een strak aanbod?

  • we lopen langs het concept product-market-fit

  • en we testen de sterkte van jouw aanbod (checklist)

  • we checken je value ladder

  • we kijken of je je kan verdiepen in een (sub)niche, om beter te scoren

  • en voeren een diepgaande pijnpuntanalyse uit

  • en duiken in diverse verdienmodellen

  • we bekijken je prijszetting

  • en brengen je van ‘product’ naar ‘aanbod’

Alles opdat jij nadien duidelijk in de vingers krijgt: ik maak mijn aanbod onweerstaanbaar voor deze klant! Dit ebook was voorheen losstaand niet te koop, maar aangezien ik dacht dat je hiermee al een fikse voorsprong kon nemen, wilde ik het voor het eerst wél graag ter beschikking stellen, enkel voor de insiders. Wat denk je: iets voor jou?

Wat denk je?

Kan jouw aanbod ook nog een boost gebruiken?

Dit e-book staat voor een praktisch werkboek, dat jou aan de hand van heldere oefeningen de richting wijst naar een onweerstaanbaar aanbod.

Klaar voor verlossing?

 
Previous
Previous

Een knaller van een sales page (49 €)

Next
Next

Help, ik durf niet verkopen! (49 €)